Hur går det till?

Så här går det till vid Värdering:

Vi gör hembesök där vi i lugn och ro går igenom vad ni har för behov och önskemål.

På plats gör vi sedan en kostnadsfri värdering av lösöret såsom möbler, heminredning, porslin, linne m.m.

Vi ger alltid en tydlig offert med fast prissättning och uppskattad tidsåtgång, vi vill att Ni ska känna er trygga.

När värderingen är klar finns det tre scenarion.

  1. Om värdet överstiger kostnaden för vårt arbete får Ni betalt
  2. Vi går jämnt upp
  3. Om kostnaden för vårt arbete överstiger värdet får ni ett fast pris på
    tömning och vi skickar faktura.

När ni godkänner offerten skriver vi ett kontrakt så att ni kan känna er säkra på att vi utför uppdraget enligt överenskommelse.

Så här går det till under arbetet:


Vi tar hand om nyckeln och påbörjar arbetet.

Vi sköter allt som packning, bortforsling till välgörenhet eller återvinningsstationen, grovsopning, tar ner gardiner, drar ur spikar m.m.

Vi jobbar alltid med miljötänk ock försöker återanvända så mycket som möjligt. Det som måste slängas ser vi till att det hamnar på rätt ställe och med rätt hantering.

När vi är färdiga återstår endast städning. Om ni bokar städning genom oss sköter vi kontakten med städbolaget och hanterar nycklarna åt er.